• Tasuta transport üle Eesti!
  • 50 11183

Kena käekell meestele

Hind alates:

208,33 €

Tootekirjeldus on turunduslik tekst, mis selgitab, mis su toode on ja miks on see väärt ostmist. Tootekirjelduse eesmärk on inimestele olulise info tagamine su toote omaduste ja kasude kohta nii, et inimesed tunneksid ahvatlust su toodet osta

 

Tootekood: 123413
Tarneaeg: 5 päeva

Hea tootekirjeldus peab su toodet müüma reaalsetele inimestele, selgitades toote omadusi ja kasusid loomulikul viisil

  • Keskendu oma ideaalkliendile: Tootekirjeldusi luues kujuta enda silme ette oma ideaalklienti. Milline on tema huumorimeel? Kas tal üldse on seda?Milliseid sõnu ta kasutab? Milliseid sõnu ta ei salli? Kas talle sobivad sõnad, millel jääb veidi sündsusest puudu? Milliseid küsimusi võiks tal olla, millele sa vastama peaksid?

  • Ahvatle ostjat kasudega: Kliendid tahavad teada, mis kasu nad sinu toodetest saavad, milliseid probleeme need lahendavad. Sellepärast pead sa tooma esile iga toote omaduse kasud.

  • Väldi üldist juttu, mida kõik räägiva: Iga poodnik ütleb, et tema tooted on suurepärase kvaliteediga, on see nii või mitte ja usub ta seda ise ka või mitte. Milline ettevõtja teataks, et ta tooted on nii enam-vähem okeid või lausa kehvad? Kirjuta näiteks, et sinu poolt pakutavad lastevoodid on valmistatud sellest ja sellest väga vastupidavast materjalist, valmis voodeid on testitud sellisel ja sellisel moel.

  • Muuda oma tootekirjeldused kergelt loetavaks: Inimesed loevad kirjeldusi nii öelda “diagonaalis”. Loetakse pealkirju ja järgmisena punkte, mis on esile tõstetud.

    • Kasuta läbi terve teksti mitut alapealkirja

    • Kasuta lihtsalt nähtavaid loetelupunkte

    • Lisa palju valget ruumi

    • Muuda tekst loetavuse parandamiseks võimalikult suureks

Selged, lihtsalt silmadega üle vaadatavad kujundused on kergelt loetavad ning mõjuvad potentsiaalsete klientide jaoks ligitõmbavalt.

  • Lisa juurde tagasiside klientidelt: Kui su veebipoe külastajad ei ole päris kindlad, millist toodet osta, siis vaatavad nad soovitusi, mis on teiste ostjate poolt jäetud. Mida rohkem positiivset tagasisidet, seda rohkem mõjutavad need uute klientide ostuotsuseid.

Põhiomadused

On suurepärane koht, et lisada teie toote kohta rohkem teavet, näiteks suuruste tabel riietele,toodete parameetrid , materjali, hooldus- ja puhastusjuhised. See on ka hea koht, kus kirjutada, mis teeb selle toote eriliseks ja kuidas saavad teie kliendid sellest tootest kasu

Tagastamine ja vahetamine

See on suurepärane koht, kus oma klientidele teada anda, mida teha, kui nad pole ostuga rahul. Otsene tagasimakse- või vahetus poliitika on suurepärane viis usalduse loomiseks ja oma klientide veenmiseks, et nad saavad enesekindlalt osta.

Tarneinfo

On suurepärane koht, et lisada rohkem teavet teie saatmise meetodite, pakendamise ja maksumuse kohta. Teie tarneinfo kohta korrektse teabe esitamine on suurepärane viis usalduse loomiseks ja oma klientide veenmiseks, et nad saavad sinult enesekindlalt osta.